جک و اس ام اس های جدید و خفن و توپ ... ( SMS )
شترك محترم !!
با سلام
لطفا گوشی خود را خاموش كنید
چون می خوایم مخابرات را بشوریم...
تست معرفت شناسی
۱. اگه دوسم داری یه جک بفرست
۲. اگه عاشقمی بهم زنگ بزن
۳. اگه برات مهمم یه تک زنگ بزن
۴. اگه دوست داری همدیگه رو ببینیم یه اس ام اس خالی بفرست
۵. اگه از من خوشت نمی یاد هیچ کاری نکن
ارسال اس ام اس تكراری حرام میباشد و كفاره آن آموزش منطق به ۶۰ ترک . آموزش غیرت به ۶۰ رشتی و ۶۰ بار شركت در نمازجمعه قزوین
چند تا جمله ناب :
۱- مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما
۲- صفا فقط صفای مورچه كه هر وقت گریه كرد هیچكس اشكش ندید
۳- رفیق فقط كلاغ نه بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش
۴- معرفت فقط معرفت كرم نه به خاطر كرم بودنش به خاطر خاكی بودنش
بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم
هیچ كس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع كند، اما همه می توانند از همین حالا شروع كنند و پایان تازه ای بسازند
اس ام اس های سرکاری
اگـــر کسی ناخواسته محــــبت شمارو به دلش دعـــوت کنه , شما چه کار می کنید ؟
.
.
.
.
دعـــــــوت
فیلمی متفاوت از ابـراهیم حاتمی کیــا
توی زندگی انتخاب دو چیز خیلی سخته:
1- همسر
2- هندوانه
جوک و اس ام اس
با سلام
لطفا گوشی خود را خاموش كنید
چون می خوایم مخابرات را بشوریم...
تست معرفت شناسی
۱. اگه دوسم داری یه جک بفرست
۲. اگه عاشقمی بهم زنگ بزن
۳. اگه برات مهمم یه تک زنگ بزن
۴. اگه دوست داری همدیگه رو ببینیم یه اس ام اس خالی بفرست
۵. اگه از من خوشت نمی یاد هیچ کاری نکن
ارسال اس ام اس تكراری حرام میباشد و كفاره آن آموزش منطق به ۶۰ ترک . آموزش غیرت به ۶۰ رشتی و ۶۰ بار شركت در نمازجمعه قزوین
چند تا جمله ناب :
۱- مرام فقط مرام گاو چون نگفت من گفت ما
۲- صفا فقط صفای مورچه كه هر وقت گریه كرد هیچكس اشكش ندید
۳- رفیق فقط كلاغ نه بخاطر سیاهیش به خاطر یه رنگیش
۴- معرفت فقط معرفت كرم نه به خاطر كرم بودنش به خاطر خاكی بودنش
بزرگترین آرزوم اینه کوچکترین آرزوت باشم
هیچ كس نمی تواند به عقب برگردد و از نو شروع كند، اما همه می توانند از همین حالا شروع كنند و پایان تازه ای بسازند
اس ام اس های سرکاری
اگـــر کسی ناخواسته محــــبت شمارو به دلش دعـــوت کنه , شما چه کار می کنید ؟
.
.
.
.
دعـــــــوت
فیلمی متفاوت از ابـراهیم حاتمی کیــا
توی زندگی انتخاب دو چیز خیلی سخته:
1- همسر
2- هندوانه
جوک و اس ام اس
بقیه در ادامه مطلب ( کلی هست تقریبا 300 پیام کوتاه , حتما ببینید ) ...
+ نوشته شده در جمعه دهم مهر ۱۳۸۸ ساعت 5:49 توسط Mr.Mon$Ter
|
)
سلام . اول اینکه نظر یادتون نره و ما رو برای بهتر شدن این بلاگ یاری کنید . دوم اینکه کپی برداری بدون اجازه زشت دوست گرامی . سوم اینکه امیدوارم با این بلاگ حال کنید .