یک لوگو هم برای دوست خوبم  ,  مدیر وب سنیور ساختم ...

این هست :

یکی از سخترین معماها در این دنیا و آن دنیا

سلام دوستان ... امروز یک معما خیلی سخت گذاشتم که جالبه بدونید فقط 17% از دانشجویان پنجمین دانشگاه جهان توانسته اند به این سوال پاسخ درس بدهند .... جواب رو هم خودم هنوز نمیدونم ...

اگه فهمیدید تو نظرات بگید تا من هم بفهمم ... مرسی ....

معما : 

از خدا بزرگتر است
از شيطان بد جنس تر
فقير آن را دارد
ثروتمند به آن نياز دارد
اگر آن را بخوري ، خواهي مرد

کلیپ دختر بچه ای که مثل نانسی میرقصد ( از خودش هم بهتر )

سلام دوستان ... امروز براتون کلیپ یه دختری رو گذاشتم که با آهنگ نانسی از خودش هم بهتر میرقصه ...

اینم یه صحنه .. :

The Clip Of Girl Example Of Nancy - WwW.VITEK.BlOgFa.CoM

برای دانلود این کلیپ به ادامه مطلب هم سری بزنید ...

ادامه نوشته

یک نظر جالب از یک دوست

سلام دوستان ... خوبید ؟ امروز یه نظر جالب برام اومد از طرف شخصی با نام (  1ghanari ) و ایمیل ( نمیشه بگم ) که به نظرم جال اومد . او این کامنت را مخاطب به من گفته ....

سلام ببخشید یه چیزدیگه راستی شما خودت چراجورابت رونشستی؟؟؟؟؟؟؟؟وباکفش شرت اومدی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واینجاکه پراز سوسک ومکس وگربه وجوجه پرشده ؟؟؟؟؟؟؟؟ هاهاهاهاهاهه هه هه هه هه من سیگاری نیستم فقط روزی 12بارموادمی کشم همین راستی شما که همش دماغت رو باگوشی اشتباه می گیری جیگر بروحالشوببر خدانگهدار بای رزگل من

داستان کوتاهی از زندگی انسانی

سلام دوستان ... امروز براتون یه داستان کوتاه از جاه طلبی و یه چیزی تو همون مایه ها گذاشتم ... راستی

دو تا کد ( ماشین حساب و نوشته تصادفی ) رو هم بیخیال شدم ...

یک تاجر آمریکایی نزدیک یک روستای مکزیکی ایستاده بود. در همان موقع یک قایق کوچک ماهیگیری رد شد که داخلش چند تا ماهی بود

از ماهیگیر پرسید: چقدر طول کشید تا این چند تا ماهی رو گرفتی؟
ماهیگیر: مدت خیلی کمی .
تاجر: پس چرا بیشتر صبر نکردی تا بیشتر ماهی گیرت بیاد؟
ماهیگیر: چون همین تعداد برای سیر کردن خانواده ام کافی است .

تاجر: اما بقیه وقتت رو چیکار می کنی؟


بقیه داستان در ادامه مطلب ...

ادامه نوشته

شعری جالب , خواندنی و پر معنا برای زندگانی روزانه

***حالمان بد نیست غم کم می خوریم***

حالمان بد نیست غم کم می خوریم       کم که نه ! هر روز کم کم می خوریم

آب  می خواهم    سرابم  می دهند       عشق   می ورزم   عذابم   می دهند

خود نمی دانم  کجا  رفتم به خواب        از  چه  بیدارم   نکردی  آفتاب  ؟؟؟

خنجری  بر   قلب   بیمارم    زدند         بی  گناهی    بودم   و    دارم   زدند

دشنه ای نامرد  بر  پشتم  نشست         از  غم  و  نامردمی  پشتم  شکست

سنگ  را  بستند و سگ  آزاد شد          یک   شبه   بیداد   آمد   ، داد   شد

عشق آخر  تیشه  زد بر  ریشه ام         تیشه   زد   بر   ریشه    اندیشه ام

عشق اگراین است مرتد می شوم          خوب اگر این است من بد می شوم

بس کن ای دل نابسامانی بس است        کافرم  دیگر   مسلمانی   بس  است

در  میان  خلق    سردرگم    شدم         عاقبت       آلوده      مردم     شدم

بعد از این با بی کسی  خو می کنم          هر چه  در  دل داشتم  رو  می کنم

نیستم   از  مردم  خنجر   به  دست          بت پرستم ، بت پرستم ، بت پرست

بت پرستم ،  بت پرستی کار ماست          چشم  مستی تحفه ی بازار  ماست

درد  می بارد   چو  لب تر  می کنم           طالعم   شوم  است   باور  میکنم

من   که  با  دریا   تلاطم   کرده ام           راه  دریا را چرا  گم کرده ام  ؟؟؟

قفل  غم   بر   درب    سلولم  مزن          من  خودم خوشباورم ، گولم مزن

من  نمی گویم  که  خاموشم  مکن          من  نمی گویم  مرا غم خوار باش

من نمی گویم...دگر گفتن بس است          گفتن  اما  هیچ  نشنفتن  بس است

روزگارت باد شیرین  !    شاد باش          دست کم یک شب توهم فرهاد باش

آه    !   در  شهر  شما  یاری  نبود           قصه هایم  را  خریداری   نبود !!!

وای !   رسم   شهرتان   بیداد  بود           شهرتان   از   خون   ما  آباد  بود

از  در و دیوارتان   خون  می چکد           خون من، فرهاد، مجنون می چکد

خسته ام  از  قصه های    شومتان           خسته   از   همدردی   مسمومتان

این  همه  خنجر دل  کس خون نشد           این همه لیلی  ، کسی مجنون نشد

آسمان   خالی   شد   از    فریادتان           بی ستون   در  حسرت   فرهادتان

کوه کندن    گر    نباشد     پیشه ام            بویی   از   فرهاد   دارد  تیشه ام

عشق از من دور  و پایم  لنگ  بود            قیمتش  بسیار  و  دستم  تنگ بود

گر  نرفتم  هر  دو پایم  خسته   بود            تیشه  گر  افتاد   دستم  بسته  بود

هیچ کس  دست مرا وا کرد   ؟   نه            فکر  دست تنگ ما را کرد  ؟  نه

هیچ کس از حال ما پرسید    ؟   نه            هیچ کس  اندوه  ما را  دید  ؟  نه

هیچ کس  اشکی   برای ما  نریخت            هر که با ما بود از ما  میگریخت

چند روزیست حال و روزم  دیدنیست           حال  من از این و آن پرسیدنیست

گاه   بر  روی   زمین   زل  می زنم            گاه    بر    حافظ    تفائل    میزنم

حافظ    دیووانه    فالم    را   گرفت            یک  غزل آمد  که حالم را  گرفت

ما   ز   یاران   چشم  یاری  داشتیم            خود غلط بود  آنچه   می پنداشتیم

منبع : وب vrbf

نکد جاوای نوشته تصادفی در یک جعبه زیبا و متنوع

سلام دوستان ... به سفارش یکی از برو بچ خودمون تو مدرسه این پست تکراری رو گذاشتم ... حالشو ببرید ...

برای دریافت کد هم به این صفحه مراجعه کنید ... 

عکس مدل کد ها رو هم گذاشتم .....



کدهای نمایش جمله ی اتفاقی و تصادفی موجود در این پست عبارتند از :

:: کد نمایش جمله تصادفی برای وبلاگهایی با موضوعات عاطفی ، عاشقانه و احساسی (در ۲ ظاهر)

:: کد نمایش اس ام اس تصادفی برای وب سایت های سرگرمی و sms و …

::  کد نمایش تصادفی جملات حکیمانه و سخنان بزرگان برای وبلاگ های عمومی

 

کد جاوای تعیین وضعیت یاهو برای شما با عکس های جدید و باحال

سلام دوستان ... امروز براتون کد جاوای تعیین وضعیت یاهو رو گذاشتم ... که با چندتا عکس جدید همراه است .... چند تاش رو همین جا گذاشتم ولی برای دیدن تمام مدل ها باید به ادامه مطلب برید ....

آموزش هم اینه که شما باید به جای نوشته ( آیدی شما ) آیدی خودتون رو بنویسید ( بدون Yahoo@ ) ...

در دو جا هم باید بنویسید نه فقط یکی ... حلّه ؟؟؟

كد تعیین وضعیت یاهو مسنجر برای وبلاگ در سایت پیچك دات نت
كد تعیین وضعیت یاهو مسنجر برای وبلاگ در سایت پیچك دات نت


 

كد تعیین وضعیت یاهو مسنجر برای وبلاگ در سایت پیچك دات نت
كد تعیین وضعیت یاهو مسنجر برای وبلاگ در سایت پیچك دات نت


 

كد تعیین وضعیت یاهو مسنجر برای وبلاگ در سایت پیچك دات نتكد تعیین وضعیت یاهو مسنجر برای وبلاگ در سایت پیچك دات نت


 

كد تعیین وضعیت یاهو مسنجر برای وبلاگ در سایت پیچك دات نتكد تعیین وضعیت یاهو مسنجر برای وبلاگ در سایت پیچك دات نت


 

بقیه کد ها جاوای تعیین وضعیت یاهو در وبلاگ در ادامه مطلب ....

ادامه نوشته

آخرین دستمزد های چندی از بازیگران ایرانی

سلام دوستان .... امروز براتون آخرین دستمزد چندی از بازیگران ایرانی رو گذاشتم ... برید حالشو ببرید ...

و چندی دیگر که عکسشون رو اینتو نذاشتم ....

برای دیدن آخرین دستمزد بازیگران زن و مرد ایرانی به ادامه مطلب برید ....

ادامه نوشته

24 ساعت زندگی دختران و پسران

سلام دوستان ... خوبید ؟ امروز 24 زندگی دختر ها و پسر ها رو گذاشتم .... برید حالشو ببرید .. خیلی طنز جالبیه ... حتما ببینید ....

اول دخترا


5صبح: ديدن روياي شاهزاده سوار بر اسب در خواب…..

6 صبح: در اثر شکست عشقي که در خواب از طرف شاهزاده مي خوره از خواب مي پره .

7صبح: شروع مي کنه به آماده شدن . آخه ساعت 12 ظهر کلاس داره!!!!!!!!

8 صبح: پس از خوردن صبحانه مفصل (علي رغم 18 کيلو اضافه وزن) شروع مي کنه به جمع آوري وسايل مورد نياز: جوراب و مانتو و کيف و لوازم آرايش و لوازم آرايش و لوازم آرايش و لوازم آرايش و…

9صبح: آغاز عمليات حساس زير سازي بر روي صورت (جهت آرايش)

10 صبح: عمليات زيرسازي و صافکاري و نقاشي همچنان با جديت ادامه دارد .

11 صبح: عمليات آرايش و نقاشي و لنز کاري و فيشيل و فوشول با موفقيت به پايان مي رسد و پس از اينکه دختر خودش رو به مدت نيم ساعت از زواياي مختلف در آيينه بررسي کرد و مامان جون 19 تا عکس از زواياي مختلف ازش گرفت، به اميد خدا به سمت دانشگاه ميره .

12 ظهر: کلاس شروع شده و دختره وارد کلاس ميشه تا يه جاي خوب برا خودش بگيره . ( جاي خوب تعابير مختلفي داره . مثلا صندلي بغل دستي پولدارترين پسر دانشگاه - صندلي فيس تو فيس با استاد: در صورتي که استاد کم سن و سال و مجرد باشد و … )

1 ظهر: وسط کلاس موبايل دختر مي زنگه و دختر با عجله از کلاس خارج ميشه تا جواب منيژه جون رو بده. و منيژه جون بعد از 1.5 ساعت که قضيه خاستگاري ديشبش رو + قضيه شکست عشقي دوست مشترکشون رو براش تعريف کرد گوشي رو قطع مي کنه. اما ديگه کلاس تموم شده .

2 ظهر: کلاس تموم شده و دختر مجبوره از يکي از پسراي کلاس جزوه بگيره. توجه داشته باشين دختر نبايد از دخترا جزوه بگيره. آخه جزوه دخترا کامل نيست!!!!!!!!!!!

3 ظهر: دختر همچنان در جستجوي کيس مناسب جهت دريافت جزوه!!!!!


بقیه در ادامه مطلب ....

ادامه نوشته

میلاد پر سعادت امام هشتم ما و تحلیل یکی از آهنگ های ساسی مانکن

سلام دوستان .... امروز تولد فرخنده شاه ايران , امام رضا(ع) است ...

چند نکته در همين باره ....
1 : امروز از تاريخ هاي زيبا در طول کل سال است ... امروز 88/8/8 ميباشد
2 : امروز در تاريخ 88/8/8 ,  تولد هشتمين امام مان هست
3 : امروز جمعه , روز اميد تمام شيعيان هست
4 : و ....
به همين مناسبت هم  تحليل آهنگ  " موشولينا کوشن " از ساسي مانکن رو گذاشتم که خيلي هم باحال و خنده دار هست


ميرم دم جالباسي مو لباسامو ميپوشم : به ماچه هر گوهي ميخواي بخور ... اگه نپوشي که نميتوني لخت بري بيرون
کجا رفتن بگو کجا موندن بگو موشولينا کوشن : خب ما از سر قبر بابات بايد خبر داشته باشيم ... چه ميدونيم کجا ان ... زنگي اس ام اسي بزن ببين کوشن ....
بپوش لباساي آبيتو من آبي نميپوشم : خب دوباره بحث لباس هر کاري ميخواي بکن , خب لباس قرمزت و بپوش ... تو پرسپوليسي هستي و آبي نميپوشي و خوشت نمياد به ما چه مربوط ....
من يه اختراع شيش و هشتي ام که ورژن بالا ترم رو نميفروشم : اولن اين يعني شما زاييده شدي ... اختراع نشدي  ( مگه اينکه پدر شما رشتي بوده باشه و مادر شما در آزمايشگاه شما رو درست کرده باشه ) ! دومن اينکه اصلا ما خودت رو نميخواهيم تو ميگي ورژن بالاترم رو نميفروشم .....
تو که آخي تو که دافي بگو باچي خوردنت , تو که ويزا نداري چطوري کرواسي بردنت : خب ايشون هم داف بودن و هم آخ ( جنده ) پس معلومه که چجوري خوردنش پس چرا ميپرسي و دومي هم اينکه خب قاچاقي خودت فرستاديش ديگه ... آلزايمر گرفتي ها ....


بقیه در ادامه مطلب ....
ادامه نوشته

سو تفاهم دختران درباره پسران !

سلام دوستان ... امروز 11 تا از سوء تفاهم های دختران و پسران رو گذاشتم .... برید حال ...



1. روز اول که ديدمش بدجوري بهم خيره شده بود.
بعداً فهميدم که چشماش چپه و داشته پيکان 57 رينگ اسپرت دو متر اونور تر رو نگاه ميکرده!

2. يه آه از ته دل کشيد.
بعداً فهميدم که آه نبوده و آسم داره.

3. بهش يواشکي يه لبخند زدم، ولي اون قيافه جدي مردونش رو عوض نکرد. اين خودداريش واسم خيلي جذاب بود.
بعداْ فهميدم که خودداري نبوده، بلکه تاحالا تو کف اون پيکان 57 بوده و تازه متوجه من شده بود!!

4. آروم و با عشوه اومدم جلوش، ديدم تند تند داره بهم چشمک ميزنه. کارش به نظرم با مزه اومد.
بعداً فهميدم که تيک داره و پلک زدنش دست خودش نيست.

5. اومد يه چيزي بگه ولي از بس هول شده بود، به تته پته افتاده بود.
بعداً فهميدم اين بشر خدادادي هول هست و لکنت زبون داره.

6. سرش رو از شرمش انداخت پايين و گفت س س س سلام.
بعداً فهميدم از شدت شرمش نبوده و ميخواسته من دندونهاي زردش رو نبينم.

7. بعد از يک سري اسم و فاميل بازي، ازم پرسيد آخرين کتابي که خوندي اسمش چيه!؟ گفتم:
اَ...اَ...يادم نيست. گفت: چه جالب، نويسندش کيه!؟ از اين تيکه بامزش خندم گرفت.
بعداً فهميدم که تيکه نبوده و بيچاره چيزي به اسم IQ اصلاْ نداره.

8. بوي عطرش بدجوري مستم کرده بود.
بعداً فهميدم بوي عطر نبوده، بلکه ...

9. بهم گفت بيا يه کم قدم بزنيم. اين حرفش خيلي به نظرم رمانتيک بود.
بعداً فهميدم شاش داشته و ميخواسته به سمت توالت عمومي حرکت کنيم.

10. ازش پرسيدم دانشگاه ميري؟ گفت آره، مدرسمون تو دانشگاهه! از اين شوخ طبعيش خيلي خوشم اومده بود.
بعداً فهميدم که اصلاً هم شوخ طبع نيست و منظورش مدرسه افراد استثنايي توي دانشگاه شهيد بهشتي بوده!

11. بهش گفتم داره ديرم ميشه. گفت اگه ميشه شمارت رو بده که بهت زنگ بزنم، من هم دادم و اون هم شماره رو زد تو مبايلش. ولي هيچوقت زنگ نزد!

بعداً فهميدم کادوي تولد 30 سالگيش يه موبايل اسباب بازي بوده که همه جا با خودش ميبردتش!
دختر خانوم ها مي دونم الان چه حسي دارين لطفا خودتون رو کنترل کنيد تا مشکلي پيش نياد

آموزش ساخت براش در فتوشاپ به صورت کاملا مصور

سلام ... امروز براتون آموزش ساخت براش در فتوشاپ رو گذاشتم که یکی از دوستان در خواست کرده بوده ( همراه با عکس )

اینم عکس اولیه که قراره به براش تبدیل بشه ...  :

برای دیدن آموزش همراه با عکس به ادامه مطلب برید ....

ادامه نوشته

آموزش فرمت گوشی به چندین نوع

سلام دوستان ... امروز براتون یه آموزشی گذاشتم که خیلی های بلد نیستن ... و اگه بدید بیرون براتون 10000 تومان آب میخوره ... بله درسته ... آموزش فرمت گوشی .... البته به چندین نوع مختلف .... 

روش فرمت کردن صحیح گوشی های موبایل سیمبیان که شامل کلیه گوشی های موبایل نوکیا میشود اگر نوکیا دارید حتما این اموزش رو در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در وقت نیاز به راحتی خودتون تعمیر گر موبایل خودتون باشید روش بسیار اسانی هستش!

تذكرات :
1. باطرى گوشى بايد حداقل 5 خط پر داشته باشد.
2. بهتر است سيم كارت و ممورى كارت را براى فرمت كردن در بياوريد.
3. بعد از فرمت ممورى ٬ برنامه ها و اطلاعات نصب شده در آن پاك مي شوند.
4. هنگام فرمت بوسيله 3 كليد ٬ از شما تأئيديه درخواست نمي شود . پس قبل از فرمت Back Up بگيريد.

ترفند و آموزش کامل در ادامه مطلب ....


ادامه نوشته

یک برنامه توپ کامپیوتر برای مشاهده عکس های شما

سلام دوستان گل بابا ... امروز براتون یک برنامه کامپیوتر گذاشتم که عکس ها تون رو با سرعت بالا , گرافیکی و با جزئیات کامل نمایش میده ... ( با نام : Fast Picture Viewer 10 )

خیلی توپه , به چند تا از ویژگی هاش پی میبریم :

1 : گرافیکی بودن بیش از اندازه یک برنامه سبک برای جست و جو عکس در کامپیوتر

2 : امکان انتخاب یک فولدر و نمایش تمام عکس های آن

3 : نمایش جزئیات عکس به طوری که حتی میزان استفاده رنگ در اون عکس رو هم میگه

4 : امکان چیدمان بر حسب های مختلف

5 : پشتیبانی از تقریبا تمام فرمت ها

و ...

اینم عکسشه :


برای دانلود به ادامه مطلب برید ...

ادامه نوشته

یه کاریکاتور طنز درباره خانوم ها ...

سلام ... خانوم ها و آقایون یه خورده طنز خوبه ؟

پس این کاریکاتور رو ببینید ....

خانوم ها هم بخندند ولی ناراحت نشن ... ما مخلص همه آقایون و همه خانوم ها هم هستیم ...

فونت انگلیسی جدید ترسناک و خفاشی و باحال با نام DARK SIDE

سلام دوستان گل ... امروز براتون یه فونت توپ خفاشی و ترسناک گذاشتم .... البته بیشتر گرافیکی هست تا ترسناک ...

اینم عکسش :

برای دانلود به ادامه مطلب برید ....

ادامه نوشته

والپیپر های گرافیک بالا و باحال ( سری قلب )

 

سلام دوستان ... امروز براتون چند تا والپیپر ( Wall paper ) گذاشتم ... خيلي گرافيكي و باحاله ديگه

اين عكس چند تا شون :‌

برای دانلودش به ادامه مطلب برید ...

ادامه نوشته

براش فتوشاپ ترسناك ( موجودات و عكس هاي ترسناك و خفن )

سلام دوستان .... امروز يه براش فتوشاپ گذاشتم به نام TATTOOS كه موجودات و عكس هاي ترسناك بوده

و من براتون به صورت فتوشاپ درش اووردم ... اينم عكسش :

براي دانلود به ادامه مطلب بريد ...

ادامه نوشته

کد جاوا تغییر موس وبلاگ ها

سلام دوستان امروز براتون یه مشت کد برای تغییر موس وبلاگتون اووردم ...

این آ رو ببینید ... بقیه در ادامه مطلب ....


ادامه نوشته