این هست :

این هست :

اگه فهمیدید تو نظرات بگید تا من هم بفهمم ... مرسی ....

معما :
از خدا بزرگتر است
از شيطان بد جنس تر
فقير آن را دارد
ثروتمند به آن نياز دارد
اگر آن را بخوري ، خواهي مرد
اینم یه صحنه .. :

The Clip Of Girl Example Of Nancy - WwW.VITEK.BlOgFa.CoM
برای دانلود این کلیپ به ادامه مطلب هم سری بزنید ...
سلام ببخشید یه چیزدیگه راستی شما خودت چراجورابت رونشستی؟؟؟؟؟؟؟؟وباکفش شرت اومدی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واینجاکه
پراز سوسک ومکس وگربه وجوجه پرشده ؟؟؟؟؟؟؟؟ هاهاهاهاهاهه هه هه هه هه من
سیگاری نیستم فقط روزی 12بارموادمی کشم همین راستی شما که همش دماغت رو
باگوشی اشتباه می گیری جیگر بروحالشوببر خدانگهدار بای رزگل من 
دو تا کد ( ماشین حساب و نوشته تصادفی ) رو هم بیخیال شدم ...
یک تاجر آمریکایی نزدیک یک روستای مکزیکی ایستاده بود. در همان موقع یک قایق کوچک ماهیگیری رد شد که داخلش چند تا ماهی بود
از ماهیگیر پرسید: چقدر طول کشید تا این چند تا ماهی رو گرفتی؟
تاجر: اما بقیه وقتت رو چیکار می کنی؟
بقیه داستان در ادامه مطلب ...
حالمان بد نیست غم کم می خوریم کم که نه ! هر روز کم کم می خوریم
آب می خواهم سرابم می دهند عشق می ورزم عذابم می دهند
خود نمی دانم کجا رفتم به خواب از چه بیدارم نکردی آفتاب ؟؟؟
خنجری بر قلب بیمارم زدند بی گناهی بودم و دارم زدند
دشنه ای نامرد بر پشتم نشست از غم و نامردمی پشتم شکست
سنگ را بستند و سگ آزاد شد یک شبه بیداد آمد ، داد شد
عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام تیشه زد بر ریشه اندیشه ام
عشق اگراین است مرتد می شوم خوب اگر این است من بد می شوم
بس کن ای دل نابسامانی بس است کافرم دیگر مسلمانی بس است
در میان خلق سردرگم شدم عاقبت آلوده مردم شدم
بعد از این با بی کسی خو می کنم هر چه در دل داشتم رو می کنم
نیستم از مردم خنجر به دست بت پرستم ، بت پرستم ، بت پرست
بت پرستم ، بت پرستی کار ماست چشم مستی تحفه ی بازار ماست
درد می بارد چو لب تر می کنم طالعم شوم است باور میکنم
من که با دریا تلاطم کرده ام راه دریا را چرا گم کرده ام ؟؟؟
قفل غم بر درب سلولم مزن من خودم خوشباورم ، گولم مزن
من نمی گویم که خاموشم مکن من نمی گویم مرا غم خوار باش
من نمی گویم...دگر گفتن بس است گفتن اما هیچ نشنفتن بس است
روزگارت باد شیرین ! شاد باش دست کم یک شب توهم فرهاد باش
آه ! در شهر شما یاری نبود قصه هایم را خریداری نبود !!!
وای ! رسم شهرتان بیداد بود شهرتان از خون ما آباد بود
از در و دیوارتان خون می چکد خون من، فرهاد، مجنون می چکد
خسته ام از قصه های شومتان خسته از همدردی مسمومتان
این همه خنجر دل کس خون نشد این همه لیلی ، کسی مجنون نشد
آسمان خالی شد از فریادتان بی ستون در حسرت فرهادتان
کوه کندن گر نباشد پیشه ام بویی از فرهاد دارد تیشه ام
عشق از من دور و پایم لنگ بود قیمتش بسیار و دستم تنگ بود
گر نرفتم هر دو پایم خسته بود تیشه گر افتاد دستم بسته بود
هیچ کس دست مرا وا کرد ؟ نه فکر دست تنگ ما را کرد ؟ نه
هیچ کس از حال ما پرسید ؟ نه هیچ کس اندوه ما را دید ؟ نه
هیچ کس اشکی برای ما نریخت هر که با ما بود از ما میگریخت
چند روزیست حال و روزم دیدنیست حال من از این و آن پرسیدنیست
گاه بر روی زمین زل می زنم گاه بر حافظ تفائل میزنم
حافظ دیووانه فالم را گرفت یک غزل آمد که حالم را گرفت
ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می پنداشتیم
منبع : وب vrbf
برای دریافت کد هم به این صفحه مراجعه کنید ...
عکس مدل کد ها رو هم گذاشتم .....
کدهای نمایش جمله ی اتفاقی و تصادفی موجود در این پست عبارتند از :
:: کد نمایش جمله تصادفی برای وبلاگهایی با موضوعات عاطفی ، عاشقانه و احساسی (در ۲ ظاهر)
:: کد نمایش اس ام اس تصادفی برای وب سایت های سرگرمی و sms و …
:: کد نمایش تصادفی جملات حکیمانه و سخنان بزرگان برای وبلاگ های عمومی
سلام دوستان ... امروز براتون کد جاوای تعیین وضعیت یاهو رو گذاشتم ... که با چندتا عکس جدید همراه است .... چند تاش رو همین جا گذاشتم ولی برای دیدن تمام مدل ها باید به ادامه مطلب برید ....
آموزش هم اینه که شما باید به جای نوشته ( آیدی شما ) آیدی خودتون رو بنویسید ( بدون Yahoo@ ) ...
در دو جا هم باید بنویسید نه فقط یکی ... حلّه ؟؟؟
|
|
|
|
|
|
بقیه کد ها جاوای تعیین وضعیت یاهو در وبلاگ در ادامه مطلب ....
سلام دوستان .... امروز براتون آخرین دستمزد چندی از بازیگران ایرانی رو گذاشتم ... برید حالشو ببرید ...

و چندی دیگر که عکسشون رو اینتو نذاشتم ....
برای دیدن آخرین دستمزد بازیگران زن و مرد ایرانی به ادامه مطلب برید ....
سلام دوستان ... خوبید ؟ امروز 24 زندگی دختر ها و پسر ها رو گذاشتم .... برید حالشو ببرید .. خیلی طنز جالبیه ... حتما ببینید ....

اول دخترا
5صبح: ديدن روياي شاهزاده سوار بر اسب در خواب…..
6 صبح: در اثر شکست عشقي که در خواب از طرف شاهزاده مي خوره از خواب مي پره .
7صبح: شروع مي کنه به آماده شدن . آخه ساعت 12 ظهر کلاس داره!!!!!!!!
8 صبح: پس از خوردن صبحانه مفصل (علي رغم 18 کيلو اضافه وزن) شروع مي کنه
به جمع آوري وسايل مورد نياز: جوراب و مانتو و کيف و لوازم آرايش و لوازم
آرايش و لوازم آرايش و لوازم آرايش و…
9صبح: آغاز عمليات حساس زير سازي بر روي صورت (جهت آرايش)
10 صبح: عمليات زيرسازي و صافکاري و نقاشي همچنان با جديت ادامه دارد .
11 صبح: عمليات آرايش و نقاشي و لنز کاري و فيشيل و فوشول با موفقيت به
پايان مي رسد و پس از اينکه دختر خودش رو به مدت نيم ساعت از زواياي مختلف
در آيينه بررسي کرد و مامان جون 19 تا عکس از زواياي مختلف ازش گرفت، به
اميد خدا به سمت دانشگاه ميره .
12 ظهر: کلاس شروع شده و دختره وارد کلاس ميشه تا يه جاي خوب برا خودش
بگيره . ( جاي خوب تعابير مختلفي داره . مثلا صندلي بغل دستي پولدارترين
پسر دانشگاه - صندلي فيس تو فيس با استاد: در صورتي که استاد کم سن و سال
و مجرد باشد و … )
1 ظهر: وسط کلاس موبايل دختر مي زنگه و دختر با عجله از کلاس خارج ميشه تا
جواب منيژه جون رو بده. و منيژه جون بعد از 1.5 ساعت که قضيه خاستگاري
ديشبش رو + قضيه شکست عشقي دوست مشترکشون رو براش تعريف کرد گوشي رو قطع
مي کنه. اما ديگه کلاس تموم شده .
2 ظهر: کلاس تموم شده و دختر مجبوره از يکي از پسراي کلاس جزوه بگيره.
توجه داشته باشين دختر نبايد از دخترا جزوه بگيره. آخه جزوه دخترا کامل
نيست!!!!!!!!!!!
3 ظهر: دختر همچنان در جستجوي کيس مناسب جهت دريافت جزوه!!!!!

چند نکته در همين باره ....
1 : امروز از تاريخ هاي زيبا در طول کل سال است ... امروز 88/8/8 ميباشد
2 : امروز در تاريخ 88/8/8 , تولد هشتمين امام مان هست
3 : امروز جمعه , روز اميد تمام شيعيان هست
4 : و ....
به همين مناسبت هم تحليل آهنگ " موشولينا کوشن " از ساسي مانکن رو گذاشتم که خيلي هم باحال و خنده دار هست
ميرم دم جالباسي مو لباسامو ميپوشم : به ماچه هر گوهي ميخواي بخور ... اگه نپوشي که نميتوني لخت بري بيرون
کجا رفتن بگو کجا موندن بگو موشولينا کوشن : خب ما از سر قبر بابات بايد خبر داشته باشيم ... چه ميدونيم کجا ان ... زنگي اس ام اسي بزن ببين کوشن ....
بپوش لباساي آبيتو من آبي نميپوشم : خب دوباره بحث لباس هر کاري ميخواي بکن , خب لباس قرمزت و بپوش ... تو پرسپوليسي هستي و آبي نميپوشي و خوشت نمياد به ما چه مربوط ....
من يه اختراع شيش و هشتي ام که ورژن بالا ترم رو نميفروشم : اولن اين يعني شما زاييده شدي ... اختراع نشدي ( مگه اينکه پدر شما رشتي بوده باشه و مادر شما در آزمايشگاه شما رو درست کرده باشه ) ! دومن اينکه اصلا ما خودت رو نميخواهيم تو ميگي ورژن بالاترم رو نميفروشم .....
تو که آخي تو که دافي بگو باچي خوردنت , تو که ويزا نداري چطوري کرواسي بردنت : خب ايشون هم داف بودن و هم آخ ( جنده ) پس معلومه که چجوري خوردنش پس چرا ميپرسي و دومي هم اينکه خب قاچاقي خودت فرستاديش ديگه ... آلزايمر گرفتي ها ....

اینم عکس اولیه که قراره به براش تبدیل بشه ... :
برای دیدن آموزش همراه با عکس به ادامه مطلب برید ....
سلام دوستان ... امروز براتون یه آموزشی گذاشتم که خیلی های بلد نیستن ... و اگه بدید بیرون براتون 10000 تومان آب میخوره ... بله درسته ... آموزش فرمت گوشی .... البته به چندین نوع مختلف ....

روش فرمت کردن صحیح گوشی های موبایل سیمبیان که شامل کلیه گوشی های موبایل نوکیا میشود اگر نوکیا دارید حتما این اموزش رو در کامپیوتر خود ذخیره کنید تا در وقت نیاز به راحتی خودتون تعمیر گر موبایل خودتون باشید روش بسیار اسانی هستش!
تذكرات :
1. باطرى گوشى بايد حداقل 5 خط پر داشته باشد.
2. بهتر است سيم كارت و ممورى كارت را براى فرمت كردن در بياوريد.
3. بعد از فرمت ممورى ٬ برنامه ها و اطلاعات نصب شده در آن پاك مي شوند.
4. هنگام فرمت بوسيله 3 كليد ٬ از شما تأئيديه درخواست نمي شود . پس قبل از فرمت Back Up بگيريد.
خیلی توپه , به چند تا از ویژگی هاش پی میبریم :
1 : گرافیکی بودن بیش از اندازه یک برنامه سبک برای جست و جو عکس در کامپیوتر
2 : امکان انتخاب یک فولدر و نمایش تمام عکس های آن
3 : نمایش جزئیات عکس به طوری که حتی میزان استفاده رنگ در اون عکس رو هم میگه
4 : امکان چیدمان بر حسب های مختلف
5 : پشتیبانی از تقریبا تمام فرمت ها
و ...
اینم عکسشه :
![]()
برای دانلود به ادامه مطلب برید ...
پس این کاریکاتور رو ببینید ....

خانوم ها هم بخندند ولی ناراحت نشن ... ما مخلص همه آقایون و همه خانوم ها هم هستیم ...
اینم عکسش :

برای دانلود به ادامه مطلب برید ....
سلام دوستان ... امروز براتون چند تا والپیپر ( Wall paper ) گذاشتم ... خيلي گرافيكي و باحاله ديگه
اين عكس چند تا شون :

برای دانلودش به ادامه مطلب برید ...
سلام دوستان .... امروز يه براش فتوشاپ گذاشتم به نام TATTOOS كه موجودات و عكس هاي ترسناك بوده
و من براتون به صورت فتوشاپ درش اووردم ... اينم عكسش :

براي دانلود به ادامه مطلب بريد ...
این آ رو ببینید ... بقیه در ادامه مطلب ....