سلام دوستان ... خوبید ؟ امروز یه نظر جالب برام اومد از طرف شخصی با نام (  1ghanari ) و ایمیل ( نمیشه بگم ) که به نظرم جال اومد . او این کامنت را مخاطب به من گفته ....

سلام ببخشید یه چیزدیگه راستی شما خودت چراجورابت رونشستی؟؟؟؟؟؟؟؟وباکفش شرت اومدی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واینجاکه پراز سوسک ومکس وگربه وجوجه پرشده ؟؟؟؟؟؟؟؟ هاهاهاهاهاهه هه هه هه هه من سیگاری نیستم فقط روزی 12بارموادمی کشم همین راستی شما که همش دماغت رو باگوشی اشتباه می گیری جیگر بروحالشوببر خدانگهدار بای رزگل من