یک نظر جالب از یک دوست
سلام دوستان ... خوبید ؟ امروز یه نظر جالب برام اومد از طرف شخصی با نام ( 1ghanari ) و ایمیل ( نمیشه بگم ) که به نظرم جال اومد . او این کامنت را مخاطب به من گفته ....
سلام ببخشید یه چیزدیگه راستی شما خودت چراجورابت رونشستی؟؟؟؟؟؟؟؟وباکفش شرت اومدی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واینجاکه
پراز سوسک ومکس وگربه وجوجه پرشده ؟؟؟؟؟؟؟؟ هاهاهاهاهاهه هه هه هه هه من
سیگاری نیستم فقط روزی 12بارموادمی کشم همین راستی شما که همش دماغت رو
باگوشی اشتباه می گیری جیگر بروحالشوببر خدانگهدار بای رزگل من 
+ نوشته شده در جمعه پانزدهم آبان ۱۳۸۸ ساعت 3:36 توسط Mr.Mon$Ter
|
سلام . اول اینکه نظر یادتون نره و ما رو برای بهتر شدن این بلاگ یاری کنید . دوم اینکه کپی برداری بدون اجازه زشت دوست گرامی . سوم اینکه امیدوارم با این بلاگ حال کنید .